tirsdag 16. februar 2010

VELKOMMEN OG DEN NYE HUNDEGÅRDEN

Velkommen til Kennel Seascape blogg.
Vi har i fra før hjemmeside for Kennel Seascape, men på grunn av programmet som jeg bruker til å lage hjemmesiden, ikke virker lengre har jeg nå laget til denne bloggen.
Håper du vil trives og komme ofte på besøk. Kommentar blir jeg alltid glad for, da vet jeg at nett opp du har vært på besøk og jeg kan finne din blogg i blogglandia.
~~~~~~~
På høyre side under ETIKETTER, er tekten linket.
Bildene mot venstre er klikk bare og kan sees i større format.
~~~~~~~
Vi ønsker velkommen med bilder i fra den nye hundegården som jeg håper vil bli ferdig i løpet av 2010. Bilde over viser hjemmet vårt med den nye hundegården som kommer på ned siden av huset.
Dette bilde er fotografert på siden av huset, hvor dere kan se utestuen i bakgrunnen.
Det er kun denne siden som vender ned mot hundegården som ikke er malt, men jeg satser på at når våren kommer blir jeg ferdig med å male utestuen. Og den skrekkelige orange fargen på døren er borte :-))
Her er min mann i gang med den store gravemaskinen, som han fikk låne. Han bygger opp hundegården med store steiner.
Det må krefter til for å flytte på disse store steinene.

Til venstre står den lille gravemaskinen som vi har. Den har litt for lite krefter til å løfte de store steinene. Men den skal få jobbe litt senere når fin arbeidet begynner.
På disse to bildene har han gravd bort rusk og rask i fra bergene.
Jeg gleder meg til den nye hundegården står ferdig. med gjerde rundt og gruset opp.
2 hundehus står på vent. Jeg har også en drøm om å få laget til agility bane i den nye hundegården.


2 kommentarer:

  1. hei.
    ååå så søte hunder du har,
    blir nok en flott hundegård der.moro å se.
    ha det bra.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei. litt av en hundegård dere bygger. Kommer nokk til å bli flott for hundene. Har selv en Rottweiler på 10 mnd og en cairn terrier på 4 mnd. cairn skal på sin første utstilling på manger om 10 dag.
    lykke til med valpene.
    ps jeg har lagt deg til, altid kjekt å følge med på andre som har samme innteresser. (strikking og hund)

    SvarSlett