mandag 15. februar 2010

FOTO ALBUM - Sommer

Her er surfe jenten "Eiriana" 8 mnd.
Hun elsker å stå på surfe brett, og står så stødig på brette som hun aldri har gjort noe annet.
Med født talent :-)) En gang hun var opptatt med å leke med "Inuk", snek jeg meg til en svømme tur uten henne. Surfebrette lå og duppet inne ved vann kanten, og jeg var kommet meg et godt stykke ut på. Oppdaget hun at jeg var å badet uten henne. I full fart kom hun springene hoppet på surfe brett, som skjøt fart og hun seilte helt ut til meg. Jubel og latter ble det for de andre to beinte som badet med oss og fikk med seg hva som skjedde.
~~~~~~Tenk å hatt det på film~~~~~~
"Eiriana" i solnedgang.

"Maeve" ved sjøen.
"Maeve" er ikke så veldig glad i å bade, men det hender hun bader når temperaturen blir høy.
"Inuk" er den som liker å stå ute i sjøen, svømme syntes han er litt morsomt.
"Inuk"
"Maeve" i farten.
"Eiriana" studerer bade livet.
"Alyssa"
Vannmelon syntes "Alyssa" er snadder :-))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar