mandag 1. mars 2010

FOTO ALBUM - Vår 2010

Tidlig i dag morges, var "Inuk" og jeg på vår vanlige morgen tur. Og som du ser av bilde er det blå time ennå. Akkurat i dag fikk han være ene barn en liten stund, jentene lå hjemme og koste seg ved ovnen da vi gikk.
"Inuk" syntes det er utrolig moro å springe ned og opp denne veien. Under all snøen ligger et av de store blomster bedene, som jeg laget sist sommer, med hjelp av min mann og gravemaskinen. Ved stien som "Inuk"springer på ligger det mange blomster beder som trappe trinn opp over hele veien. Kan tro jeg gleder meg til snøen forsvinner for å se om det er liv i små plantene jeg satt ned sist sommer.

Da vi kom hjem etter turen, så var det to jenter som lå og koste seg i sofaen. "Eiriana" har nå ca 1 mnd igjen til ventet fødsel. Jeg var lenge usikker på om hun hadde tatt seg, men nå er jeg ganske sikker.

Det var en nydelig dag her i dag, og hele gjengen min fikk være ute i mange timer. På dag tid smelter solen snøen og det er så deilig å høre drypp - drypp.
Ønsker du som er inn om en riktig fin uke.
Klem fra Rigmor

1 kommentar:

  1. Så koselig for han og få mor for seg selv ei stund.Han er en flott kar,Inuk-gutten din.Hadde vært noe for jentene mine og lekt sammen med.
    Blir spennende med valper,må følge med her.
    Ha en fin dag:o)Klem fra Anne-Berit!

    SvarSlett