søndag 31. januar 2010

OM OSS

Vi er en familie på 5 tobente. Min mann Leif Ole, min datter Sonja Helene eldste sønn Stein Åge og vår yngste sønn Georg, og meg Rigmor. Vi bor i en liten bygd på Vestlandet som heter Skånevik. Stedet blir kalt "Sunnhordalands Perle", og fint er det her!!! Egentlig er jeg Bergenser (altså by jente), men jeg stortrives her på landet.
Både Leif Ole og jeg har alltid hatt hund, av forskjellige raser og da vi bestemte oss for å anskaffe oss en hund var det egentlig langhåret Collie vi hadde snakket om. Vi fant ut at den var i det største laget, så da var ikke valget så vanskelig, det måtte bli en Sheltie. Jeg begynte så å ringe rundt og kom da i kontakt med Gunn og via henne kom det til slutt en sobel Sheltietispe til oss, nemlig Rubi (My Little Miracle).
Helt øverst på venstre side av bilde jeg og Rubi, bilde er i fra den dagen jeg hentet henne hjem. Under på venstre side av bildet min datter og hennes Sheltie Amor. Oppe til høyre side av bilde min yngste sønn Georg og hans Sheltie Alyssa. Under på høyre side av bilde min eldste sønn Stein Åge og hans Sheltie Aidan. Uten om familien min og Sheltiene er jeg veldig glad i hagearbeid.
Huset hvor vi bor.
Hjemme vårt en vinter dag.
Utestuen en sommer kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar