mandag 3. mai 2010

Eiriana og Rocky valper G-KULL - 5 uker og 3 dager

"Tiana" 5 uker og 3 dager
~~~~
Ikke lett å ta bilder av to valper som ikke har tid til å stå i ro for fotografen :-)
Inne i stuen har de en stor valpegård. Der har jeg plassert en stor eske som jeg har klippet ut huller slik at de kan gå inn og ut. Eller hoppe opp på esken. Der har de det utrolig moro og både mamma "Eiriana" og mormor "Maeve" syntes det er moro å være med på valpe leken.
Ute i hagen har de fått sin egen hundegård også her har jeg plassert en slik eske hvor de leker. Her har jeg også plassert en reisekasse med pels teppe. Slik at når de er trette kan de gå inn der og ta seg en lur. I går var de ute i mange timer og lekte. Små tippene som får mat like forsiden av hundegården syntes valpene er utrolig spennende å titte på. Nå skinner solen ned i tunet her så nå er det på tide at valpene får komme seg ut og jeg får forsette å jobbe i hagen.
Gutt 5 uker og 3 dager


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar